عاشق بمیریم
زندگی رو عشق است
تا شقایق هست زندگی باید کرد



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت22:21---17 آبان 1390
میتوانم کسی باشم که آسمانش پرستاره است ، رنگ عشق را ندیده ولی عاشق است.

میتوانم شمعی باشم که عاشق هزار پروانه است ، سوختن پروانه را باور ندارد و مثل خورشید گرم گرم است.

میتوانم سرابی باشم برای دلها ، زخمی باشم برای دردها ، سنگی باشم برای شکستنها.

میتوانم بشکنم دلها را، به بازی بگیرم قلبها را ، و بسوزانم نامه ها را.

میتوانم دو رنگ باشم یک قلب رنگارنگ داشته باشم ، میتوانم در آغوشها بخوابم و آرام باشم.

در مرامم نیست اینگونه باشم ، دلی سیاه و قلبی پر ازدحام داشته باشم .

آسمانی بی ستاره دارم ، قلبی آواره دارم ، نه شمع هستم و نه خورشید ، من یک دل مهتابی دارم.

من که دلم پر از درد است پس چگونه مرحمی برای دردهایم باشم؟

من که خود یک دلشکسته ام ، در غم عشق نشسته ام پس چگونه باید آرام باشم.

نمیتوانم بنویسم قصه رفتنها ، غرق شدن در سراب دلها را .

مینویسم که اسیر دلهای بی وفا بودم ، هنوز قصه تمام نشده ، من نیز قربانی یک عشق دروغین بودم.
salam mamnon minajan ke be man sar zadi movafag bashi


سپیده
ساعت10:53---26 مهر 1390
سلام آبجی گل، چطوری؟؟؟
خسته نباشی!!!!!!!!!!!!!!!!!
آبجی جون دیروز کلی دنبالت گشتم ولی پیدات نکردم!!!! هی اینور سالن اونور سالن، نبودی که نبودی!!!!
آخرم داداشت گفت استادتون نذاشته و تقصیر استادتونه!!!!
ولی در کل اجرای داداشت، برا بار اول، فوق العاده بود!!!!!!! منم با برداشتم همه بچه هارو با گل، بردم سالن ترکوندیم
اجرای داداشت که تموم شد از سن اومد پایین، بعد از اینکه مامانشو و بقیه فامیلاشون رفتن، ما اومدیم پایین بعد جلو رفیقاش و بعضی معلماش گلارو دادیم بهش!!!!!!
تازه نیوشا خانومم اومده بود، چشممون به جمالشون روشن شد!!! البته با آقا شاهین، ولی ایشون کنار داداشت بودن، کلانتر پیش ما مونده بود!!!!!
خلاصه خیلی توپ بود!!!! تا باشه از این موفقیتا!!!!!!!!
ولی اگه یه بار دیگه همیچین برنامه ای گذاشت، حتما بیایا!!!!!!!کلی دنبالت گشتم!!!!
خیلی دوستت دارم آبجی!!!
به خدای تک ضربهای...
بوس بوس بای بای


قلب شکسته
ساعت14:53---22 مهر 1390
این کد لوگومه من لینکیدمت اگه خواستی بزار تووبت



پاسخ: سلام دوست خوبم
من نتونستم وارد وبت بشم
اگه دوباره بهم سر زدی حتما آدرسه وبت رو کامل بذار.
ممنون


قلب شکسته
ساعت14:52---22 مهر 1390
این کد لوگومه من لینکیدمت اگه خواستی بزار تووبت


ترنم عشق
ساعت18:38---20 مهر 1390
سلام وبلاگت روز به روز داره قشنگ تر میشه ممنون از مطالب بسیار قشنگت

lمحمد
ساعت18:21---20 مهر 1390
سلام رفیق خوبی؟خوش میگذره؟دانشگاه خوبه؟
راستی عجب داداش باحالی داریا
انگار میخواد خواننده بشه
متنش جالب بود
بیا یه سری به ما بزن
باااای


سپیده
ساعت17:51---20 مهر 1390
سلام آبجی گل!!!!!
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خسته نباشی!!!!!
به اخبار جدید توجه نمایید:
مجوز آهنگ داداش، لغو شد
طی این خبر داداشی حق اجرا تو تالار نژادفلاحو نداره،اما امروز مدیر برنامه هاش (شاهین)این خبرو تکذیب کرد و گفت دروغه، گفت داداش همچنان در تلاش برای ساخت موزیک باحالشه!!!!
این موزیک که به درخواست مسئولین، باید با محوریت ایران و ایرانی دنبال بشه، صاحب ترانه، موزیک و تنظیم وصدایی از خوده شخصه داداشه که طبق آخرین اطلاعات، فقط گیتار ساز اصلی نیست،!!!!
از جاز و پیانو و گیتار و حتی همخوانی هم استفاده شده!!!!که صددرصد نتیجه قابل توجهی خواهد داشت، اما فقط باید دعا کرد، مجوز داداش تایید بشه
طبق خبر دوم،نیوشا با شاهین ایام خوبی رو دنیال میکنه و قید مارو زده، خداروشکر، سرش گرمه!!!!
جز مدرسه دیگه جایی ندیدمش، ولی سخت به درس مشغوله، حالا واسه چی،خدا میدونه!!!(احتمالا شاهین گفته من اگه لیسانس نگیری نمیام خواستگاری، داره سخت درس میخونه!!!)
در ادامه،طبق خبر سوم، داداشی داره ارتباطی با مجید خراطها و گروهش پیدا میکنه، که این جای امیدواری داره،اما به شرطی که انقد که داداش میگه، مجید غد نباشه، و محل داداش بذاره،اگه نذاره خودم...!!!!
فرداهم قراره با خواننده ی هنوز خالیه جات، که میگفتن وحید خراطهاس، اما داداش تکذیب کرده میگه یکی دیگه س، به اسم سید سجاد میرباقری،گمون کنم، رو در رو بشه!!!من که خیلی امیدوارم!!!
به پایان این بخش خبری رسیدیم...تا دیدار بعد...
ـــــــــــــــــــــــــ
خب، سلام آبجی جیگر،خوبی،خوش میگذره؟
نه بابا داداشت محل این مهتاب نمیذاره، فقط مهتاب خودشو کوچیک میکنه، همین کارارو کرده شده سوژه ی احسان دیگه!!!صدبارم به داداش گفتم درباره سرور ننویسه، ولی میگه نوشتن برا من کلی عشقه،نمیتونم ننویسم،پس حالا که مینویسم چه موضوعی بهتر از اون!!!!!
اعصابه ما هم بهم ریخته به خدا!!!!
ولی آره،اذیتش کن،کیف میده!!!!
راستی برنامه 25مهر، دوشنبه نژادفلاح کاملا قطعی شد،از ساعت 3 تا 5 هم هست،که گمون کنم نمیتونی بیای، نگو درست میگم،ها؟؟؟؟؟
حالا امیدوارم بالاخره یه جا بشه ببینمت، آبجی جون!!!منم دوستت دارم،بوس بوس،بای بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 19 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مینا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 79
بازدید هفته : 257
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 236100
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1



كد تصوير تصادفی

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

Best Cod Music

آيکـُن هاي ِ دختره